A A A K K K
людям із порушенням зору
Відділ культури і туризму Чернігівської селищної ради
Бердянського району Запорізької області

Художній клас на карантині

Дата: 25.05.2020 16:38
Кількість переглядів: 228

Творчість не повинна припинятися навіть на карантині.

Звичайно, дистанційна форма навчання вносить свої корективи в цей процес, але ми дотримуємося правила, що малювати можна завжди будь чим та на чому завгодно, головне – малювати!

Художній клас продовжує свою роботу на платформі  Google Classroom. Діти отримують завдання, короткі інструкції до виконання, посилання на відеоматеріали майстер-класів, тести, статті, віртуальні екскурсії картинними галереями тощо. Завдання зазвичай мають практичний характер: створити композицію, зліпити рельєфне зображення, намалювати натюрморт з двох-трьох предметів простої геометричної форми з однотонною світлою драпіровкою графітним олівцем, створити спільну презентацію.

 Так, наприклад, з основ образотворчого мистецтва розглядалася тема взаємозв’язку музики і живопису. Багато спільного є між музикою та образотворчим мистецтвом, хоча їхні художні мови дуже відрізняються, особливо способом сприймання. Музика належить до часових мистецтв і сприймається слухом, а живопис, графіка, скульптура, архітектура - це просторові мистецтва, які ми сприймаємо зором. Тому їх взаємодія досить складна і розвивається у різних напрямах. Музика нерідко надихає художників і скульпторів на створення портретів музикантів-виконавців, натюрмортів із музичними інструментами, картин із музичними назвами: прелюдія, соната, симфонія, ноктюрн, фуга тощо. У такий спосіб вони створюють образи МУЗИКИ. І навпаки, мотиви й особливості просторових мистецтв проникають у музику: виникають звукові «портрети» і «пейзажі» — фортепіанні акварелі, етюди-картини або симфонічні ескізи, фрески.

Сучасні художники, як і композитори, експериментують у царині взаємодії та синтезу мистецтв. У так званих абстрактних (безпредметних) композиціях вони намагаються передати за допомогою незвичних поєднань кольорових ліній і плям динамічність і мінливість навколишнього світу, його музикальність і гармонію. Так і наші юні художниці спробували втілити в живописних творах улюблені музичні композиції.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора